Mhande Dün 1 ay kontrolü vardı 770 gram almış, biraz düşük geldi doktora,devamlı sağ sütünü artır dedi.. Sağıyorum ama çok az geliyor moralim bozuk.İncir, kuruyemiş,dut vs bol bol yiyorum,devamlı et yiyorum,Bestlak kullanıyorum ,4litr su içiyorum ,ama ona rağmen az