karperisi Dünden beri hastanedeyiz sancım var ama durdurmaya çalışıyorlar 36+6 yız neden anlamadım onca serum ilaç rağmen sancılarım bu şekilde düzenli mi sizce ? Açılmam yok bu arada ciğer geliştirici de yaptılar .. 