25 haftaligiz. Benim normalde idrar yolu enfeksiyonum vardı annem küçükken de olduğunu söyledi. Hamilelikle birlikte arttı sanırım çok suda içiyorum ilaçta kullanıyorum ama geçmiyor. Bu yüzden hatta 2 3 damla.kan geldi korkmuştum baya ama doktor enfeksiyon olduğu için dedi arastirmalarima gore erken doguma sebep olabilirmis var mı böyle sorun yasayan nasıl bir yol izlediniz?