Bbusra_24 Evi dubleks olanlar yenidoğan bebeği için aşağı kata bebeği yatırmak için ne aldı bebeğin odası yukarda aşağıda yatması için ne almalıyım lütfen öneriii
Mrsfly Bbusra_24 canım ben yenidoğan yatağı aldım yataş juno. 3 aylık felan olana kadar onu kullancam sonra katlanır park beşikleri var o tarz bişi alcam.
funnymummy Bbusra_24 ay bende aynı şeyde takılı kaldım ya 😂aşağı oda küçük bide park yatak alalım dedik o da olmuyor büyük kalıyor
Gizemb41 Bbusra_24 Mrsfly bende yataş juno aldım, beraber yatacağımız saatler için odamıza park yatak aldık 🥳
Edaefe Bbusra_24 bir oglum var alt ve ust kattada odasi var dogumda kendimi toplayana kadar alt katta onun odasinda veya oyun odasini hazirlamayi dusunuyorum sepet besik kullanicam ilk zamanlar asagi da bana o yeter diye dusunuyorum