Bugün doktora gittim kızlar normalde 32+1 diye biliyordum 32+6 çıktı ben şimdi neye göre takip edeceğim bebeğin gününü 2050 gram olmuş bu arada az gibi sanki kilosu ama doktorum iyi dedi gayet hareketli bir bebek zaten Maşallah suyun gayet iyi dedi 💙👼🏻