Naznaz123 sanırım çıkarıyor biz ilk alerjiyi ogrendigimizde özel hastanedeydik orada deneme amaçlı bir kutuyu ucretsiz verdiler bebek tadını begenirse yazalim demisti doktor ben o zaman hemen devlete gectim üni hastanesine götürdüm orada da rapor çıkarıldı aylik 10 kutuya kadar alabiliyorsun