Kızlar 8 aylık oldum ama karnım aman aman büyümedi göbek deliği hani tam çıkar ya hamilelikte oda yok tam var mı benim gibi olan minik bir göbüşe sahibim sanki 🤭 şu çizgi de çıkar ya karında hem üstte hem aşağıda oda yok bende 😀 çatlaklar oldu ama böyle ne bileyim sanki hala küçük gibi geliyor bana nxnxnx