Merhaba hayırlı olsun ben 16 haftalık hamileyim kuzum 18 aylık emziriyorum . Emzirmeyi doktor tavsiyesiyle mi bırakıyorsunuz benim kanamam olmasına rağmen kaç doktora gitsem de sorun değil devam edin dediler . İlk çocuk için çok faydalı olduğu için 30 lu haftalara kadar devam etmeyi düşünüyorum gücüm yeterse tabi 😂