AygyulSina Erarslangizem ben yiyorum valla saglikli degil ama canim istiyor napim nefsini korelticek kadae yiyebilirsin eger cok yemek istemiyorsan
Nur92 Ben de yemiştim ilk haftalarda hiç yemem normalde. O ilk haftalara mahsus birşey sonra yemezsin merak erme o yüzden çok canın istiyorsa ye bence :)
260814 Erarslangizem 14 haftalığım yedim bu zamana kadar halada yiyorm ve doktorm dediki herşey yiyebilirsin abartmadan dedi can Boğaz’dan gelir yee gitsin ☺️☺️
Reyyan1310 Canı istiyen tek ben değilmisim demek ki 🙈🙈 çok istediğinde en küçük paketlerinden alıyorum yiyorum ama olabildiğince aklıma getirmemeye çalışıyorum her canım istediğindede almıyorum ☺️