Arkadaşlar 31 haftalıkken bebeğim 1828 gramdı doktor göbek çevresinde gerilik var dedi şu an 33 haftalık 1980 gr olmuş göbek çevresi 31+3le uyumlu dedi gelişim geriliği diyemem ama böyle biraz geriden gelirse sezeryana alırım dedi.2 haftada Aldığı kilo bana çok az geldi bu durum normal mi? Bide göbek çevresinin biraz geride olması ne demek görünümünde anormal bi durum olmaz dimi