papatyaolsun canım herşey yolunda diyosun sıkıntı çıkmadı diyosun yaşınızda gençse boşuna hormonlarını ve psikolojini etkiliyecek tedavilere atılıp yıpratma kendini derim ben. 1 sene daha deneyin bu süreçte gayet rahat ol ama. Benimde 1 sene olmadı doktora koştum hemen biri diyor bir şey yok diğeri diyor pkos v.s tüp kapalı, tüpü alıcaz, enfeksiyon var , rahminde sıvı var neler neler…en sonunda 1.5 yıl olunca anlaşılan ben hamile kalamayacağım dedim o ay hamile kalmışım üstelik ne zaman oldu bilmiyoruz bile her ay ovülasyon testi kovalayan ben o ay yumurtlamam olmadı diye testleri atmıştım.Bebekler geleceği zamanı kendi seçiyor. Şimdi diyorum ki o kadar güzel zamanda gelmeyi seçmişki aslında yavrum. O geleceği vakti biliyodur annesi☺️🌸