Babyy001 cancik yaa inşallah bende de öyle olur herkes doğru sonuç veriyor diyor bu testte eczanede ki bayanda en iyisi bu diye vermişti inşallah vardır bebişim🥹
Hasret5506 Babyy001 Amin inşallah Rabbimden tek isteğim biraz daha bekleyip kan vermek istiyorum dediğin gibi umarım nasip eder isteyen herkeze
nuhunannesi42 Babyy001 bende yaptım bu markanın testini aynı böyle silik bir çizgi çıktı saatler sonra 2 erken gebelik 2 beyaz olan testlerden yaptım 4 taneside negatifti ama hala adet olmadım