seymamehtap aslan ismini cok beğeniyodm biz galatasaraylıyız normaldede aslan oğlum sever sesleniriz. Ama şöyle bi durum varki son 1 senede aslan ismi patladı gitti herkes koyuyo, aile dizisinin etkiside büyük oldu suan doğacak erkek cocuklarının %40ı aslan diyebilirim. O yüzden uraz kaan derim. Hem öztürkçeden de gelmiş olur ismi