Meritrkmn Arkadaşlar selam bebeğim tam 34+2 deyken 2167 34+6 dayken ise 2321 gr çıktı bebeğimin haftası küçük demişti 34+2 yken 33 hafta gözüküyordu kafama takıldı sizce çok mu düşük sizin bu haftalarda kilolarınız neydi ?
Pnr_KMRC1 Meritrkmn 34+4 hafta yani dün kontrole gittim kilosu 2100 gr dedi doktor zayıf bebek dedi karın çevresindede 2 hafta gerilik varmış 😞
Aleyna2045 Meritrkmn 34+0 da 2300 dü canım bence iyi ya 1 hafta gerilikte sorun olmuyor bildiğim kadarıyla beslenmene dikkat et bende zayıf diye kafaya taktım 34+5 iz şuan hergün kefir badem ceviz muz yiyorum kilo aldırcak şeylere yöneldim inşallah almıştır kilo
OZKUP453 Meritrkmn 34+ da bana 1600 gram dedi doktorumuz . Bence sizin bebeğinizin kilosu gayet haftası ile uyumlu. Araştırınca da görürsünüz zaten persentil cizelgelerinden
Ada022 Meritrkmn haftasıyla uyumlu canım ama doktor kilo fazla dedi 200gram fazla normal dogum zor olur demişti
Pnr_KMRC1 Meritrkmn dün çok üzüldüm ama sağlık yönünden bir sıkıntı yok demişti doktor burdada bir sürü post var okudum rahatladım içime sular serpildi sağlıklı olsunlar doğuncada gelişir sizde üzmeyin kendinizi bu arada doktor kırmızı et önermişti bana ben yiyemiyorum siz deneyin 🫶🌸
Meritrkmn Pnr_KMRC1 çok fazla tüketiyorum aslında bence yiyeceklerle bi kilosu yok genetik olduğunu düşünüyorum bana da muz süt kefir yumurta badem ceviz avokado dediler hepsini tükettim ama bebeğim belirttiğim gibi oldu sağlıklı olsunlarda artık gerisi önemli değil dediğiniz gibi
Pnr_KMRC1 Meritrkmn ben et ve yumurta yiyemiyorum doktor bana ondan olabileceğini söylemişti o yüzden fikir olsun die söyledim sağlıkla kucağımıza alırız inş cnm🫶🌸
Meritrkmn Aleyna2045 inşallah almıştır ben bi ara dediğiniz herşeyi tüketmeme rağmen almadı sorun kilosu değil aslında kilosu az olduğunda küveze alınma durumu olması beni korkutan kısım bu