RM0 TSH 4 ün üzerinde olan gebeler varmı nasıl bir yol izlediniz ilk gebeliğim biraz korkuyorum düşük riski felan gibi konuşmalar var
MasalAlparslanMom RM0 5.80 di benim. Dahiliyeye gittim 50 mg lik hap başladık. Aylık kontrollerim olacak ilacın dozu ve TSH değeri için
Masal-10 RM0 Benim 3 çıkmıştı Doktor ilk trimestarda 2.5 olmalı en fazla dedi 25mg hapa başladık kahvaltıdan yarım saat önce içiyorum
Elif2143 RM0 doktrounda söyleyecektır. Bır dahılıye uzmanına görün. Oda durumuna göre ılac baslayacaktır benım 5 kusurlerdeydı ılac kullanıyorum 2.50 altında olması gerekıyor
Melodimm MasalAlparslanMom Bende 25mg başladım.Bisey sorucam.Acaba THS yüksekliyinin bebeğe zararı oluyormu?
MasalAlparslanMom Melodimm zararini yaşayanları çevremde duymadım TSH yüzünden bebeğim şöyle böyle diyeni. Ama hamilelikte zaten yükselen bir hormonmus. Normal yaşantımızda sınır en yüksek 4 değerinde olmaliymis.hamilelik başlangıcından doğuma kadar da en yüksek 4 te dengeleyebilmek için ilaç kullanmak önemliymiş hem anne hem bebek sağlığı açısından deniliyor, doğrudur illaki
Annabelle Melodimm evet oluyor. Mutlaka ilacı kahvaltıdan en az 30-40 dk önce için. İlaç düşürüyor. İhmal etmeyin düzenli şekilde kullanın
asyasemin Melodimm kesinlikle tehlikeli. İlaç verebilir dr. Kullanmalısın bebeğe zarar yok. Kullanmazsan sıkıntı
Sevil17 Benimde değerim 3,29 idi. Dahiliye ilaca başlattı. Kahvaltıdan 1 saat önce kullanıyorum. İkinci kutuya başladım ama aman aman düşmedi değerim. Bebeğin zekasını etkiliyor muş annenin tsh değeri. Sakın ihmal etmeyin kullanmayı
Grglkbrr RM0 hamileligimi ilk ogrendigimde 4.86 idi doktor ilacimin dozunu arttirdi 50 mg yapti 1 ay sonra 2.48 e dustu deger
37sedac RM0 bebege zarari yok ama yuksek olmamasi gerekiyor. Endokrin polikinliginde aylik muayne oluyorm ilacla dusuyor hamilelikten sonra duzene giriyormus ama
37sedac Evrem990 1 ay once 2.43 tu pztsi tekrar ölculcek 2 nin ustunu istemiyoruz dendi bana ikiizlerim olcak ama benim
Emellllllll Benim de 4.03 çıktı 50 mg ilaç kullanıyorum düştü mü acaba çok merak ediyorum 1 ay sonra bakalım demişti doktor daha 2-3 haftam var
Mikoosu RM0 canım benim de 4 üzeriydi 25 mg hap kullandım hala devam ediyorum 32. Haftayım asil kullanmazsan sıkıntı olur kullanırsan hiç bir şey olmuyor