13 haftalık hamileyim sabah bir uyandım adet gibi kan geliyor ama bir bardak dolusu hemen acile gittim bebek iyi dediler ama ağrım da var doktor risk var dedi ağrıyla kamama olması ama ben büyük bit kanama alanı görmüyorum idrarından geliyor olabilir dedi idrar baktılar idrarda 259 çıktı kan ama vajinadaki kan mı bulaştı idrara bilmiyoruz ped tak demişti bende peçete koydım öğleden sonra ona bakacak başına gelen var mı ağlamaktan helak oldum sabahtan beri