EsmerHamarat Kizlar sabah muayinem vardi 37.3haftaligim doktor eliyle bakdi simdi kip kirmizi kan geliyor.Ama agrim yok yani regli olcakmisim gibi cok hafif agrim var.Dogum baslamismidir yoksa kontroldan olmus ola bilirmi?
Busraakay_26 EsmerHamarat alttan muayene sonrası lekelenme gelmesi normal ama buna ağrı eşlik ediyorsa nişan da olabilir ağrıların sıklığına ve şiddetine bak ona göre hasteneye gidersin
Fahin EsmerHamarat selam canim. 38 de beni alltan muayene etti ve muayene sonrasi akinti gibi lekelenme oldu 1 2 gun. Agri bende de oldu acikcasi. Ogun elle muayenden dolayi
Mutlulukkk EsmerHamarat gecenlerde bende ilk defa muayene oldum ve doktora ‘dogumu tetikler veya kanama olur diye korkuyorum hocam yaa’ dedimm. Dogumu tetiklemez ama kanama olablir korkma sknti yapma demsti. Burada da oyle okumustum yani. Muayeneden dolayi olmstur. Caninizi skmayin bsey olmaz allahinnizniyle 😊
Serpilinumudu EsmerHamarat kanama olması normal ama dikkat et benim ilk gebelikte çatı muayenesinden sonra kanamam oldu hafifse ağrılarım oldu 3 gün sonra doğumum başladı
EsmerHamarat Busraakay_26 yok bende agri yokdu ama doktor her an dogum ola bilir dedi deye korkub gitdim.doktorda sancin baslasin oylr gel dedi
Serpilinumudu EsmerHamarat inşallah sağlıkla doğsun korkma sancın veya suyun gelirse git benim suyum gelmişti suni sancı verdiler 4 saate doğurdum
Baharoloji EsmerHamarat merhaba benim 37+3 te nişan gelmişti 2 gün sonrada doğum bence acile ya da doktorunuza gidin danışın
EsmerHamarat Baharoloji gitdim canim oda nisan gelmis ama sanci yok evde yakin hasdaneye evde sancin baslasin gel dedi.Ama nasil korkuyorum😂
Serpilinumudu EsmerHamarat inşallah bende bu sefer kendi sancım olsun istiyorum bakalım sağlıkla gelsinler minikler
EsmerHamarat Baharoloji doktorda en fazla 3 gunun var dedi.Ama bende altdan muayinede oldu diyorum kan ondan oldu belki ama baya cok geldi kan