littlechick 10. Güne kadar negatif gördüm 10. Gün pozitif gördüm kanda, idrarda da 12. Gün pozitif gördüm lütfen sabredin test yapmayın doktorların test yapmayın deme sebebi pozitif çıkmayacağı ve kendinizi strese sokacağınızdır. Strese girer üzülür kafaya takarsanız tutacak bebek dahi tutunmuyor