123t Göğsümde kızarıklık ve ısı artışı vardı doktor mastit olduğunu söyledi. Hamilelik döneminde böyle bir sorun yaşayan var mı bir ay antibiyotik tedavisi gördüm ama hala tam anlamıyla geçmedi önerisi olan var mı haftaya tekrar kontrole gideceğim
anneoluyoruuumm16 123t hamilelikten önce olmuştum. Şişlik kızarıklık vardı. Antibiyotiğin yanında göğsüne sıcak havlu koy demişti doktor. Çok şükür gecmisti
Busraakay_26 123t soğuk lahana da iyi geliyor mastite sıcak uygulama yapma sakın daha da ilerletirsin ağrıyı ödemi almak için soğuk uygulamalar yapabilirsin
123t anneoluyoruuumm16 kızarıklık kaldı pembelik gibi o geçmiyor kafama taktım iyice emzirirken olmuş çoğu kişi
123t Busraakay_26 lahanayı buzluğa atıyorum onları koyuyorum göğsüme doktor soğuk sıcak uygulaması yapma faydası olmaz dedi ama ben yapıyorum soğuk iyi geliyor