Yynckrbr bende günde 1 paketi geçerdim. Bıraktım
3. Günde eşim dayanamadı . doktora dedi.
Ainrim streaim asabiyetim kontrol dışına çıktı 😂
Doktor da günde 5 i geçme sakın dedi.
Yani nikotinden aldığı zarardan daha çok benim sınırimden stresümden etkilenirmiş.
Zor bir 3 gündü