Harika178 Kızlar selam, bebeğim 4 ay 15 günlük bugün dağlık ocağı doktorumuz kan damlasına başlattı bizi günde 4 damla, yiğenlerim filan da oldu bebek de ilk kez duydum kan damlasını kullananınız var mı?
Busraakay_26 Harika178 benim daha o kadar büyük değil bebeğim ama 4 aylık olduktan sonra kan ilacına başlatıyorlar hatta devletin verdiği kan ilacı kabızlık yapıyormuş