Nisadmr2306 aynı şeylerr bende 8. Haftada başlamıştı. 15 16 da bitti diyebilirim. Yeni eşyalardaki vernik kokusu, ikeadan bayıla bayıla aldığım vanilyalı oda kokusu, elidorun en sevdiğim şampuanı, beyazlarımın bembeyaz olmasına sebep olan sevgili ariel ve daha niceleri 😀 günde abartısız 7 8 defa kusuyodum. 2 ay annemde kaldım. Evdekiler banyo yaptıklarında ağlıyodum 😀 eşim yeni yıkanan kıyafetleriyle önümden geçtiğindr koşarak kusmaya gidiyodum 😂 falan filan. Şu an 34. Haftamızdayız çok şükür. Bulantılı haftalar çok zor geçiyor allah yardımcınız olsun. Bu durumlarda eşinizin ve yakınlarınızın tavrı desteği çok önemli. Dilerim sizinki çabuk geçer 💙