emineakcan01 Kızlar 2 hafta önce doğum yaptım sezaryenle doğurdum doğum yaptığım günden beri geceleri kâbusla uyanıyorum sürekli terliyorum klimaya rağmen bağırarak uyanıyorum aynısını yaşayan var mı acaba depresyonda mıyım?
Melal emineakcan01 canım sonuçta lohusasın ve hormon patlaması yaşıyorsun öyle rüyalar görmen bence çok normal geçer merak etme içini ferah tut depresyona girdim diye de şartlama kendini😌
Dlkzz emineakcan01 benimde öyleydi canim. Her gece korkulu rüyalar görüyordum bebeğimin yatağında olmadığını görüyordum ama çok şükür geçti
Busraakay_26 emineakcan01 işk 40 gün zorlayıcı bir süreç oluyor ama geçiyor bende kötü rüyalar görmesem de istemsiz katıla katıla ağlardım hergün geçer 40 güne hiçbir şeyin kalmaz
emineakcan01 Melal haklısın canım hormonal olabilir sanırım bebek de yoruyor beni psikolojim bozuldu bu aralar dua ediyorum bol bol