Kızlar günaydın idrar yolu enfeksiyonuma baktim temiz çıktı ama yanma ve az az sarı akıntım oluyor doktoruma söyledim bana Mixovul fitil söyledi içinde 7 tane felan var kullandım bitti ama faydasını görmedim bu durumu yaşayan var mı ne yaptınız ? Pazartesi doktora gidicem tekrar söylücem
Ama sizlerden mesela şunu tüket iyi gelir diyen veya şunu yap iyi gelir diyen varsa önerilerinize açığım suyu günde 2 litre tüketiyorum oda zorla gidiyor suyla geçecek birsey degil