Birçok ilde belediyeler bu durumlarda bir şey yapamıyor ancak alırlar gömerler siz zaten onu yapmışsınız, yakınlarda ispatlayabileceğiniz kamera filan varsa direk savcılığa suç duyurusunda bulunun ben öyle yapardım, Allah o yaptıklarını yaşatmadan canlarını almasın onların, maalesef bu ülkede adalet kalmadı😔