Arkadaşlar selam happy kidsten bi forum açtım ama yazan olmadı belki burdan bilen biri çıkarda birazda olsa rahatlarım diye sormak istiyorum. 18 temmuzda sezaryenle doğum yaptım ve bebeğimin ön bıngıldağı olması gerekenden küçük ultrason çekildi ve bi sıkıntı görülmedi dünde çocuk doktoru baktı ve evet küçük ama açıklık var hey ay baş cevresi kontrol edilicek büyümesi gerekiyor dedi. Beyin cerrahına yönlendirdi ve oda baktı var ama küçük zihinsel bi sıkıntı olmaz olursa eğer dikine uzayabilir 6. Aydan sonra tedavisi mümkün dedi. Aranızda böyle bi durum yaşayan varmı ? Zaten ağır lohusalık geçiriyorum üstüne bu tamamen yaşamıyor gibi hissedİyorum şuan. Bebeğime her baktığımda onu düşünüyorum