esraEb doktor bana haziranda bu testi verdi ben yaptırmadım süresi olup olmadığını bilmiyordum ücretli olduğu için herşey sigorta başvurusu yaptım sonucunu bekliyom diye 7 ayda ki kontrolde doktora yapmadım sigorta haberi bekliyorum dedim oda tamam dedi 8 ağustosda randevuya kadar bana test ulaşsın dedi aradan çok zaman geçti bir arkadaşıma bahsettim oda süresi doldu dedi araştırdım dolmuş gerçekten bide zorunlu olması sinir etti bir yandan burda bütün testleri üçretli buda oldukça fazla 165 euro bebek sağlıklı olduğunu düşünüyorum aslında parası da önemli değil 24 /28 hafta arasında vücutta daha verimli oluyor boşa yaptırmak istemiyorum burda ki doktorlar tuhaf