Cceylann01 Kızlar komşumun 1 yaşında ki oğlu 4. Kattan düştü ve annesi 7 aylık hamile dua edermisiniz lütfen çok kötü bir durum çok üzgünüm
dudaktan_kalbe25 Cceylann01 ayy allah korusun bisey oldu mu yaa😔😔 rabbim şifa versin insallah biseyi yoktur ya🥲
Denizinci Cceylann01 Allahım annesine babasına bağışlasın. Ne haldelerdir allah bilir. İnşallah Kurtulur yavrumuz 🤲
YigitPoyrazMomm Cceylann01 Allahım sen koru yarrabim ailesine annesine babasına bağışlasin😢durumu nasıl suan😢
hasret80 Oyyyyy rabbim korusun çok korkuyorum yüksek katlarda camlardan benimde arkadaşım oğlunu kaybetti 5 kattan düştü rabbim korusun evlatlarımızı çocuğumuza da acil sifalar dilerim rabbim ailesine bagislasi
Mervenur_kcbs Cceylann01 ya Allah annesine babasına bağışlasın çok kötü bir durum gerçekten Allah hiçbir anneye evlat acısı yaşatmasın yaz aylarının en kötü rüyası
Cceylann01 Hepinizden Allah razı olsun durumu hala aynı birşey demiyorlar çok zor bir durum rabbim yardımcıları olsun inş
Denizinci Cceylann01 ayyy Allah rahmet eylesin, annesinin babasının meleği oldu şimdi . Allah sabırlar versin. Çok üzüldüm çok .
_Anonimdenim Cceylann01 ama 1 yasındakı çocuk nasıl düşer balkondan anlamıyorum henüz daha çok kucuk 🥺 benımde oglum 2 yaşında vallahi evde 4 kışıyız yanımızdan ayrıldığı anda pesıne koşuyoruz çok korkuyoruz psikolojım bozuldu artık cam pencere kapatıyorum 😞 Allahım rahmet eylesin çok üzüldüm çok 😥