eljid arkdaslar bugün bebeğinin bobreklerinde 3 ml kadr taş olduğunu öğrendim başına gelen warmi doktor kendiliğinden düşer dedi dusmezsede ilaç tedawisi uygulanck nolur bilgi verin
Sarella [bilinmeyen] benim kızımda böbreğinde kum vardı 3-4 aylıkkken çok zordu sürekli aglıyordu sancıdan taş dahada zor olmalı ya kıyamam 😞
Sarella [bilinmeyen] bizimki sadece ağlıyordu huysuzdu çok şükür geçti inşallah sizinde geçer allah şifa versin