Ebruebos selam canım… doktor görüşümü yazmamı istemiştin…doktorum bana 10gun yatmami ağır kaldirmami ev işi yapmamami soyledi… sağlikli yemekler yemem gerekiyormuş (yağsız,tuzsuz)ve de ilaçlar fln yazdi…bende durumlar böyle hamileliğim riskli anlaşılan…bir buçuk yaşında kızım var bütün dubleks evin işide bana bakıyor ne yapacağımı bilmiyorum gerçekten 🤦