Bsrcip Kızlar 27+1 olduk ama ilk günden beri geceleri sık uyanıyorum belki 10 kere uykum bölünüyor sonra tekrar dalamiyorum uykuya. 2 defa tuvalete gidiyorum zaten bölünüyor. Ev taşıyorum o yorgunlukla deliksiz uyumam gerekirken bugün gece yine uyandım ve uyuyamadım 1 saat döndüm kafayı yiyecektim artık. Terleme sıcak basması oluyor ama bir yandan üşüyor gibiyim. İyice sinirim bozulmaya başladı. Bu durumu yaşayan var mı.
Rabiamesut01 Bsrcip ah ahh gel bana sor uykusuzluğu😏 asla ama asla 25. Haftaddan ssonra uyuyamıyorum suan 32. Haftadayım belki günde 3 saatlik uykuyla duruyorum artık çokk yordu beni uykusuzluk 🥲
Hizligonzales Bsrcip 29 haftaliktan bildiriyorum bin kere kalkiyorum uyku ne unuttum resmen gece 2de yat saat basi kalk en son sabah 8de artik ayaga dikiliyorum bide evde 22aylik bi bebek var dusun halimi elim kolum kalkmiyor uyuyamadigim icinde 🤦
Euain Bsrcip ben de aynıyım 22+4 geceleri tuvalete zaten 2 kez kalkıyordum şimdi sıcaktan sürekli uyanıp evin içinde tur atıp geri yatıyorum. Uyuyorum ama uykum çok kalitesiz sanki hiç uyumamışım gibi 🙁
Bsrcip Yazmelegi_ menepoz geçiriyor gibiyim geceleri. Üşüme ve yanmayı ayird edemiyorum usudugumu üstümü sarınca anlıyorum normal mi
Bsrcip Hizligonzales yaa çocuğun varsa çok zor ben en azından uyuyamasam bile yorgunum diyip uzananiliyorum. Gündüz de uyuyamıyorum ayrıca.
semosderler 31 hafta ve artık ne uyku var ne bir şey , tuvalete gitmek için ayrı ,su içmek için ayrı,sıcaktan bunalınca ayrı uyanıyorum sonum ne olanak merak ediyorum 😅
cagla9094 30+4üm ben de geceleri hiç uyuyamıyorum saat başı uyanıp saate bakıp geri uyumaya çalışıyorum😕
Ayshe19 Bsrcip 29 haftaydım 30 a giricem bu dediklerin her geçen gün daha fazla olmaya başladı emin ol gece oldu mu eziyetli saatlerim başlıyor resmen
Bsrcip Ayshe19 şeker yüklemesi yaptırmadım acaba ondan mı geceleri rahatsız oluyorum diye düşünüyorum
Sunshine__ Bsrcip 21-22 haftadan beri aynıyım canım ne uyku ne bir şey yatıyorum uyuyamıyorum uyuyorum aniden uykum bölünüyor tekrar uyumam saatlerimi alıyor şuan 28 haftalığız doğurana kadar böyle galiba huzursuz oluyorum geceleri hiç rahat edemiyorum kafayı yicem ayaklarımın altı yanıyo
AmineSH Bsrcip birebir aynısı hatta bu yazıyı ben mi yazdım diye bi düşündüm 😂😂aynı şekilde bizde ev taşıyoruz 1 haftadır yoruluyorum uyumam gerekiyor ama yok uyandığım anda gitti uyku bi daha çok çok zor dalıyorum uykuya aşırı sucak basması filn
Bsrcip AmineSH Allah kolaylık versin biz evi taşıdık çok şükür il dışına taşınmak çok zormus hele de hamileyken. Yardım edenimiz de olmadı. 1 aydır mahfolduk. Elazığ aşırı sıcak nefes alamıyorum 😁 gece gündüz sicak basması fena.