Kızlar merhaba,
Şeker yüklemesini kaçıncı haftada yaptırdınız. Ben 25.haftadayım uygun mudur? Birde özel yada devlet fark eder mi? Yarın devlette randevum var şeker yüklemesi için. Muayeneye özele gidiyorum ama bebeğimde böbrek genişlemesi ve kalp parklaklığından dolayı araştırma hastanesinde perinatoloji takipliyim burada yaptır daha iyi demişti. Sizlerinde fikrini öğrenmek istiyorum❤️