Aysecirit19 Kızlar merhaba 26 haftalık hamileyim. Bir kaç gündür sabahları bebeğim sol tarafıma toplanıyo bir süre orda durup sonra düzeliyo. Bazıları doğum yakın olunca öyle yapar diyolar aranızda bu durumu yaşayan var mı
Tgcmrt48 Aysecirit19 bende öyleydim ya hep sol ya hep sağda dururdu 36+5 im erken doğum ile alakası yok bence
merveliyyy Aysecirit19 28. Haftadayım bende de birkaç kere oldu Farklı zamanlarda günlerde sağ tarafa toplanıp sertleşti karnım
Aysecirit19 Tgcmrt48 Ay inşallah öyledir bebek kendini kasıyo falan diyolar korktum açıkçası haftamız daha erken çünkü
Kubare134 Aysecirit19 magnezyum eksikliğindendir ..benimde birikince bebek bi kenara magnezyum başlatmıştı.. Sağlık ocağına bile gidebilirsiniz❤️
Zeyzey055 Bende 29. Haftadayim bebek baş aşağı duruyor ya sağ ya sola dönüyor pozisyon değiştirmiyor hep ortada yanliz nasil oluyorsa hep böyle mi olacak.merak ediyorum
Aysecirit19 Patiquin Bende bugün doktorumla görüştüm magnezyum başlattı umarım ciddi bir sorun olmaz bebeğin bu şekilde toplanması