27 haftalık hamileyim kızlar. Yaklaşık 10 gün önce sağ tarafımdaki ağrı nedeniyle acile gittim. Bebekle ilgili bir sorun olmadığını, kum döktüğümü söylediler. Bugün ağrı yüzünden uyuyamıyorum, yürüyemiyorun. Bebek o tarafa doğru hareket ettiğinde canım çok acıyor. Herhangi bir ağrı kesici kullanmıyorum. Böbrek ağrısı yaşayan var mı? Ne yapabilirim.