Kızlar merhaba 7+6 haftalık hamileyim yarın 8 haftaya gireceğiz inşallah. Bir kaybım var 7 haftada kalp atışı duymuştuk düşük tehlikem vardı 8 haftada gelişim kalp durmuştu şuan çok şükür lekelenmem düşük tehlikem yok size şey soracağım 6+3 günlük gittik keseyi gördük kalp atışı oluşmuş doktor bebek güzel yere yerleşmiş bir sıkıntı görmüyorum dedi ama daha yeni dedi dinletmedi kalp atışını 8 haftada kendi doktoruna git dedi devlet gitmiştim kese için kendi doktoruma yıllık izinde salı günü randevum var ilk kez kalp atışı duyacağım inşallah folik asit içiyorum sizde doktor gitmekle geçmiş kaldım siz şuan ilk haftalarda ne kadar sıklıkla gidiyorsunuz vicdan yapıyorum doktor bekleyerek yanlış yaptım diye