Ayseee60 gözde ilk 2 gün kızarıklık oldu,sonraki sabah bir anda gözü şişmiş ve kapalı şekilde uyandı. Benim kızımın gözler prematüre kaynaklı işlemli olduğu iğin çok tedirgin olmuştum. Ama doktoru bir salgın olduğunu ve bize de buluşacağını söyleyip damlalarını başlattı. Gerçekten bize de bulaştı ve en başta dediği gibi iyileşmesi3 haftayı buldu. Çok geçmiş olsun,umarım sizin ki sadece sıradan bir alerjidir.