Kızlar kızımda aventin yenidoğan cam biberonunu kullanmıştım ama gazlı bir bebek değildi tek sorunum gezerek emerken düşürüp kırması oldu. Bu sefer erkek bebek bekliyorum ve ilk indirimde alacağım inşallah. Ama çevremde erkek gazlı olur antikolik al diyor. Ama yorumlarda tutmayan bebek olduğunuda okudum. Aşırı kararsız kaldım. Antikolik kullananlar yorumunuz nedir