Ecmelllsx Merhaba kızlar Nehir hanımı bilen duyan deneyimi olan memnun olan var mı acaba ? Muayenesi ne kadar ? ☺️
busrankan Ecmelllsx arkadaşım doğum yaptı çok memnun kalmış çok iyi bi doktor genel olarak duyduğum kadarıyla muayene en son 650 doğumu 15 e yaptı
Goksu_argum_1 Ecmelllsx Ecmelllsx çok iyi bir doktor bizzat ben hamileliğimde doğumunda çok memnun kaldım
Hllpmk busrankan merhaba arkadaşınıza sorabilir Misiniz Rami hastanesinde odalar tek kişilik mi iki Kişilik mi
Ecmelllsx Ayse0885 evet aşırı yoğunmuş bana 4 eylül randevu verdiler ama sabah erken gelip barkod alabilrisiniz dediler
Ayse0885 busrankan tabi oda var normal doğum istiyorsunuz galiba benım tansıyon sorunu varda kimse normal yanaşmıyor 🤣 nehir hanımı tavsiye etiler ama neyse bende risk almak istemedim devlet bile sezaryen deyince artık hayırlısı
busrankan Ayse0885 sağlıklı olsunda gerisi önemli değil üç normal doğumum var buna bakalım 29 haftadayız saha bi şey demediler😂
peksimetya Ecmelllsx siz gidebildiniz mi rami hastanesine acaba nasıl geçiyor süreciniz eğer o hastanedeyseniz
Goksu_argum_1 Hllpmk odalar tek kişilik benim kaldığım odada 2 yatak 1 koltuk vardı refakatçi için yatakta var yani
peksimetya Aynı hastanede cemila hanım da var araştırırsanız onun da doğumları çok iyi Instagram’da hesabı var aynı hastanenin ebeleriyle çalışıyor sonuçta. 4 hün önce gittim 500 tl olmuştu muayenesi. Nehir hanım kim bilir kaç olmuştur
Goksu_argum_1 peksimetya aklınıza takılan soru varsa sorabilirsiniz bnde o hastanede nehir bayramdi doktorum
peksimetya Goksu_argum_1 çok sağolun. ben aynı hastanede cemila hanıma giyorum şu an 500 tl oldu. Nehir hanım da 800tl olmuş. Odalar tuvaletleri falan temiz mi. Normal poliklinik tertemiz gerçi ama. Bir de sezaryanlar kaç gece yatıyor bilginiz var mı onu sormayı unuttum. Refakatçi yatağı olması çok güzel en azından 2 gece yatırırlarsa rahat ederiz de 1 gece olsa tabi daha iyi
Goksu_argum_1 peksimetya evet odaları tertemiz sezeryanla ilgili bilgim yok bn normal yaptım akşam doğum oldu sabah kontrollerimiz yapılıp çıktım