Acınızı çok iyi anlıyorum. Benim de 5 yaşında bir kedim var ve böyle bir durumla karşılaşmaktan, yaşlanmasından çok korkuyorum.
Öncelikle acınızı anlamayacak insanların dediklerini de lütfen kaaleye almayın. Acınızı dindirmeyecek ama ufak bir teselli, 2.5 yıllık ömrünü sevilerek, mutlu geçirdi. Sizinle yolu kesiştiği için şanslıydı. Allah kalan çocuklarınıza uzun sağlıklı ömür nasip etsin. Sabırlar diliyorum🌸