Esrchn14 İlk hamileliğim geç dollenmeydi haftasını hatırlamıyorum ama çok zorlu geçti . Şuan 6 haftaligim iyiyim , sizlerin kaçıncı haftad başladı
fizikcianne Esrchn14 tam 6+0 da başlamıştı. Aynı senin gibi ne zaman başlar diye merak ederken, keşke etmeseydim 🥲 22+4 haftalığız hala kusuyorum ilaç içmeden duramıyorum çünkü
Rabiacyrn17 Benim 7. Haftada tam anlamıyla başladı şu an 10+1 hala ufak ufak bulanıyor ama kusmadım hiç
Nur5219 8.haftam da başladı hafta boyunca sürdü, bugün 9+1 olduk şuan hiç bir şeyim yok normal mi bilemiyorum 🤦🏻♀️
essbl Nur5219 evet çok normal bazen kötü oluyorsun ertesi gün hiçbir belirtin olmayabiliyor. Bende hep endişe duymuştum bugün mide bulantım halsizliğim yok normal mi acaba bir şey mi oldu diyodum hep 🥲