Esmaninannesi Kızlar ilk canınız ne çekti?ne aserdiniz?ilk haftalariniz nasıl geçti?100de 100bu erkek bebektir dediğiniz belirtileriniz oldumu?
11melike Esmaninannesi karpuz 🍉 😀😀ben kız bekliyordum herkes karın şeklinin erkek olduğunu söyledi bilmiyorum şu şöyle oldu da kesin erkek demedim hiç çok kötü geçti gebeliğin başları kusma kanama sürekli ama herkeste bir olmuyor
essbl Esmaninannesi Sigara böreği çekmişti gecenin bir vakti 😅 ilk zamanlar kötüydü mide bulantım oluyordu doğru düzgün yiyemiyordum et tavuk balık kokusu bile rahatsız ediyordu. Ve canım hep tuzlu baharatlı şeyler istiyodu kız olacağını düşünmüştük bu yüzden ama erkekmiş 🥹
Aysegul17 Esmaninannesi karpuz 🍉 eşim askerdeydi canım karpuz istiyo demiştim uzakta olduğu için sabaha kadar uyuyamamış alamadım diye🤭karpuz çıktığından beri sürekli yiyorum 38 in içindeyim oğlum oluyo 💙
bebitomom Esmaninannesi ben cinsiyet partisi yaptığım için cinsiyeti geç öğrendim bu süreçte sadece ekşi aşerdim kapımın önünde ki limon ağacı kurudu resmen 😂😂 ama erkek çocuğu olan ablam bebek çok hareketli diye kesin erkek bu dedi asla durmuyordu çünkü karnımda hala da öyle erkek çocukları dışarda çok hareketli olduğu gibi içerde de öyle sanırım bazen insan içinde utanıyorum dışardan bile beli oluyor karnım şekilden şekle giriyor 😂😂
Samiree Ben hic asermedim ve bu durumdan cok sikayetciyim😂bi kere ketcap diyib agladigimi hatirliyorum iwten cikamiyordum ki alayimda rahatlayayim😂😂
Beyzacglr Ben hamileliğimden bu yana hep tatlı şeyler aserdim hiç ekşi tuzlu şeyler canım çekmedi herkes ondan erkek diyordu 😂🤭
Cgdem123 İlk canım adana kebap çekmişti sonra lahmacun, ayva erik v.s 😀😀 oğlum oluyor 33 haftalık olduk 👣👣💙
tazeaaanne Esmaninannesi benim de canım karpuz çekmişti kıştı birde karpuz karpuz diye geziyordum şimdi hala öyle sürekli karpuz yiyorum 😂😂
Mamalisa Ekşi,tuzlu ve acı yedim genellikle. Tatlı şeyler asla canım çekmiyor. Enerjim tükenmiş gibi hissedersem yiyorum tatlıyı. İlk başlarda limonata yapmıştım bol bol, sonra ekşi isteği azalda tuzlu şeyler canım çekiyor.
turkuaz_ Esmaninannesi ilk ne çekti tam hatırlamıyıeum ama kavun aşermiştim ilk zamqnlar şubat ayıyıdı sağolsun eşim bulmuştu