Denizisb Merhaba hastane foto cekimi için pijama aldim ancak doguma 20 gin kala dar geliyor göbek kismi dogumdan sonra anında karnim inermi?ona göre büyük alıcam dogum yapmiş anneler yardim 😅☺️
Daisy0000 Denizisb Doğumdan sonra hala 9 aylık hamile gibi karnım vardı😬Kişiden kişiye değişebilir ama
zeynozey Denizisb ilk sezeryanda gitmişti benim göbüş😅 doğuma girdim çıktım 9 kg gitti 3 kgsu bebekti 🤣🤣
Denizisb Daisy0000 yaaa gercekten mi ozaman riske atmiyim büyük alıyım :)inşyo su gidiyo bebek gidiyo diyolar kafami kariştiyolar
Daisy0000 Denizisb Hastanede 2 gün kaldım, eve geldiğimde tartıldım sadece 4 kg gitmişti ,bebek zaten 3655doğdu nasıl sadece 4 kg gitti aklım almadı
Denizisb zeynozey aslında benim merak ettigim karnim inecekmi inmiycekmi şaştim kaldim balon gibi sönmez belki ama yinede okadar giderse bi rahatlama olur heralde :)
zeynozey Denizisb tabi ki ne rahatlama hemde 😅 iğne batırılmış balon gibiydi karnım yumuş yumuş çok güzel 🤣