Meril Merhabalar, bende spinal ile sezeryan olacağım. Ameliyathaneden çıkarken hala uyuşuk olacağımız ve sonta takılı olacağı için ilk etapta hasta bezi tarzı takıyorlarmış sontaya zarar vermeden. Daha sonra uyuşukluk geçince yürütüyorlarmış ilk yürüyüşte hemen yürürsek sontayı çıkarıp depend veya ped neyi tercih ederseniz onu takıyoruz dedi. Ben her ihtimale karşı çantama hep ped hem depend koydum. Burda bazıları depend e müsade etmedi doktorum falan diye yazmış