Memuranne2 Merhaba ben yaşadım 37. Haftaya girdim suyum bitmiş hemen sezeryan alındım kızım 2.300 gr doğdu sonra şişlik gidince 2200 gr indi. Küveze şükür girmedi şimdi 27 aylık bal gibi 😊 Dr lar bile şaşırdı çok küçük doğdu sağlık sorunu yok diye
Seymamemektar Hbetus eltimle doğumlarımız peşpeşe oldu canım benim oğlum vaktinde 3500doğdu onun kızı 36.haftada 2500le doğdu. Şu an ikiside üç yaşında ve oğlum 11.5-12kilo civarında takılıyo onun kızı 15civarında 😬😬 sakin ol hiç kasma sağlığı yerindeyse sağlıcakla kavuştuktan sonrası öyle bir toparlanıyo ki sen bile inanamayacaksın 🥰
Ruhsar35 Hatiiceuucar yaaa içimi öyle çok rahatlattınki allah razı olsun sağlıkla büyüt inşallah darısıda benim başıma 🥹🙏🏻banada doktor normal niye büyütüyosun sen diyo senin gibi gelişim geriliği olan 6 gebem vardı 3ünü doğurttum senide doğurtcaz sağlıklada vericez kucağına diyo ama ben kadını darlıyom kaç gündür bi doğurtsamda kurtulsam demiştir yani benim bu takıntılık son aylarımda doktor değiştirdiğimden oldu önceki doktorum olsa gözüm kapalı güvenirdim ama daha buna alışamadan doğum olucak 🥹
Hbetus Allah razı olsun hanımlar inşallah bende yarın bebeğimi sağlıklı şekilde kucağıma alır evime dönerim tek duam bu sizler de dualarınızda beni katarsanız çok sevinirim
Bseucr Egeminannesi gerilik nefesindeydi canım bana da dünyayı dediler 5 hafta gerilik var kol bacakta cücelik dediler bissürü şey dediler
Egeminannesi Bseucr yok ya gerçekten çok abartiyolar Dr Lar bana ikilide hiç bsy cikmadivini şöyledi tmm dedim ama dedi ben sana yüzde yüz diyemem dedi git özelde bu testleri haptir fln dedi sinirim tepemw cikmisti
Bseucr Egeminannesi kaç haftada başladı gerilik. Nerelerdeydi size de cücelik falan dediler mi ikizlere hamileyim kafayı yemek üzereyim 31 haftalığım 5 hafta kol bacak karın geride
Egeminannesi Bseucr yok cnm bende son ay kilo hiç alamamış ti 2300 diyolardo çocuk iki buçuk kilo dogdu
Ayce09 Bseucr detaylıda ne dediler benimde ikiz minyom olabilir dedi kan akışılarında direnç var 22 haftada haftasıyla uyumlu kızım 4 gün geri çıkıyor, bi kaç doktora göründünüz mü belki ikiz olduklarıı için ölçümleri zor olur
Rabia234 Hbetus bende aynı durumdan cumartesi günü 36+4 doğum yaptım canım şuanda bebeğim küvezde ama doktor böyle daha iyi olacağını söyledi hiç korkma allahın izniyle doğduktan sonra daha iyi olacak benim bebeğim 2100 gram doğdu doktor kilo alacak korkma dedi
Seldashn Hbetus şuan bunu okumam tesadüf mü yoksa gerçekten kader mi bilemedim 37+4 olduk bugün doktor 2500 dedi kilo almıyor artık malesef bende düşünüyorm sabahtan beri ama gerçekten zayıf bebekler çabuk toparlıyor rabbim sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin 🌸 bende 14 ağustosta giriyorm sezeryana inşallah
Demir-annesi34 Hbetus ben daha 33 haftalık hamileyim bugün hastaneye gittim 2 hafta gerilik varmış yoğun bakım ünitesi gelişmiş bir hastanede doğum yap dedi doktor çok üzgünüm inşallah sağlıkla kucağımıza alırız hepimiz 🤲
mervemurat16 Hbetus ben zayıf doğmuştum 2200 gibi sonradan iyi kilo aldım ,kuzenim 2000 kg civarı doğum yaptı çocuğu toparladı şuan sağlıklı canınızı sıkmayın sütünüz şişirir bebeği merak etmeyin