Mlsfcr Kızlar ilk trimesterda istifra ediyordum ilaçta kullanıyordum daha sonra geçti şimdi 27+4 teyim bütün gece uyuyamadım karın ağrısından hem ishal oldum hemde iki defa kustum midemi mi üşüttüm acaba yoksa 1. Trimesterde geri mi dönüyorum acaba ya ???
gulsahklkn Mlsfcr Havalardan dolayı olabilir bende 33+3 haftalığım mide bulantım çok hafif oluyo ilk trimesterdeki gibi asla değil çok aç kalınca bi bulantı hissi olur ya onun gibi oluyo
Caglaermis1 Mlsfcr kontrole gittinde doktoruna danış canım bende de karın ağrısı ishal vardı bir ilaç verdi onu kullancam
Mlsfcr gulsahklkn hayır bu gece oldu böyle uyumadım hiç uyusam bile yarım saat içinde kalktım sanırım midemi üşüttüm acaba nane limon içsem bişey olur mu