Ay evet onu bana da söylediler de çok aldirmadim canım neymiste düşüğe sebep oluyormuş öyle dediler ben gayette güzel yedin ve Şuan 31 haftaligim hani ne gibi bı zarari olabilir ki hatta doktoruma sorduğumda tuzlusubu çok yeme ama tuzsuz olanını yiyebilirsin demisti