Ozlem5252_ edasontr evet bende öyle düşünüyorum değerlendirdik ama bazı arkadaşlar forumda daha koyu olması gerek yazmışlardı 🥹
edasontr Ozlem5252_ icin rahat etmezse devam et gene de degerlendirdigin iyi olmus bu arada belki gene koyulasablr ama bence yumurtlama o
Ozlem5252_ edasontr evet çok haklısın devam ediyorum ve 12 gün oldu pikten sonra erken gebelik testte negatif cıktı reglim 1. Günü normalde olmadım regl pkos olduğumdan iyiye yoramıyorum🥹
Ozlem5252_ Akduygu bence senin de pik oldu. Benim ilk denememdi ovelüasyon pek anlayamadım ama hayırlı haberler alırız inşallah🥹🫶🏻