Kızlar tarih aldık, haftaya persembeye . Bi kızım var evde, cok sıkılıyor. Sıcaklar malum, kayınvalidemlerinde devri mülkü var cuma oraya gidelim diyoruz boluda 2 saatlik yol, pazar döneriz dedik, doktoruma sordum, doğum öncesi sana motive olur hem yakın da git birsey olursa atlat gelirsin dedi, ama benim icime sıkıntı girdi. Siz olsanız ne yapardınız?