1palyaco Arkadaşlar kürtaj sonrası genetik test ve pıhtılaşma testi vermek için randevu alacağım fakat saat olarak öğleden sonraya alsam olur mu? Yaparlar mı öğleden sonra ? Ve aç tok fark eder mi ?
1palyaco thsz13 bende sıra öğleden sonra üç gibi bulabildim . İkisini de aynı anda yaptırabildiniz mi? Ve kürtajdan/düşükten kaç gün sonra yaptırdınız ?
Selinakbas 1palyaco Yok ben yaptırmadım, arkadaşım yaptırdı, ona aç karnina gel demişler ama, yanlış hatırlamıyorsam o kendini toparladı 1 hafta sonra gitti ama kendi kafasına göre gitti, normalde kaç gün sonra gidilir bilmiyorum kuzum
1palyaco Selinakbas gittiğinde yapıldı ama değil mi? Erken gelmişsin gibi birşey denildi mi . Benimde alacağım tarihte 27gün olmuş olacak bana da yaparlar diye düşünüyorum .
1palyaco naneliseker_ aç karnına mı tok karnına mı verdiniz ? Ve öğleden sonra mıydı önce miydi hatırlıyor musunuz ?
1palyaco naneliseker_ teşekkürler 💜 son bir soru daha peki ikisini de verdiniz değil mi? Kan pıhtılaşmasını da genetikte ? Aynı gün
naneliseker_ 1palyaco evet canım eşinle git ondan da sistemde oluşturup kromozom yani genetik alıyorlar. Almazlarsa söyle aklında bulunur 2 tüp senden pihtilasma/genetik k. 1 tüp eşinden/ genetik k.
1palyaco naneliseker_ çok teşekkür ederim bugün öğleden sonrası için aldım bugün 22gün olmuş olacak. İnşallah yaparlar . Tekrardan teşekkürler