zmmercan bugun tam 37 haftalık oldum benim de hala dönmedi tüm kontrollerde makat geliş zaten hissedersin mutlaka benim bebeğimin başı hep kaburgamın ordaydı durum değişmedi 2 gün sonra kontrolüm var dönmediği için Sezeryan günü verir tahminen 36 ya kadar sabret bakalım inş döner Can'ım